موبایل اوّل

ساخت وبلاگ
  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 201 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 23:23

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 202 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 23:23

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 277 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 23:23

راهنمایی نهایی برای سفر ارزان

اگر در یک قایق باشید چکار می کنید؟ وقتی اولویت بندی بودجه شما است، با استفاده از 20 راهنمایی که در ذیل ذکر شده است شما می توانید موجودی بانکی خود را در هنگام سفر افزایش دهسد، بدون اینکه کار کنید! حال باید چه کار کنید ؟
خیلی کارها
بنابراین تمرکز امروز بر یادآوری این نکته است که "برای سفر کردن نیاز نیست که حتما ثروتمند باشید" و همچنین به بحث در مورد تمام روش هایی که می توانید با استفاده از آنها سفر تقریبا رایگانی داشته باشید می پردازیم. برای اینکار به پول زیادی نیاز ندارید. حتی اگر شما درآمد کمی داشته باشید و یا اینکه بدهکار باشید، هنوز هم راههایی برای سفر به خارج از کشور برای شما وجود دارد. اگر احساس می کنید که بدون صرفه جویی در پول و پس انداز آن برای خود نمی توانید به سفر خارج از کشور بروید، از این راهنمایی ها که برای داشتن سفری ارزان، فوق العاده هستند پیروی کنید.
کار در خارج از کشور- از کار خود به اندازه کافی پول در نمی آورید؟ چرا یک کار خارج از کشور را انتخاب نمی کنید؟
فرصت های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید، این کار برای شروع زندگی حرفه ای شما نیست، بلکه راهی برای کسب پول برای سفر خود می باشد.
در اینجا برخی از مشاغلی که شما می توانید از آنها برای تامین مالی سفر خود استفاده کنید را نام می بریم:

  • متصدی بار
  • کارگر هتل
  • پیشخدمت
  • کارگر مزرعه ( که در استرالیا و نیوزیلند بسیار محبوب می باشد)
  • مربی شیرجه ( نیازمند داشتن برخی از گواهینامه ها می باشد)
  • راهنمای تور
  • کارگر کشتی
  • کارگر کازینو
  • کارگر فصلی در اسکی
  • کارگر قایق تفریحی

بیشتر افراد اینطور تصور می کنند که کار کردن در خارج از کشور به دلیل اینکه اغلب به عنوان یک گذینه با دستمزد کم شناخته می شود، سخت به نظر می رسد. اما اینطور نیست. یا اینکه بعضی از افراد تصور می کنند که این مشاغل نیازی به مدارک تحصیلی یا گواهینامه های خاصی ندارد. اینطور نیست. به سابقه کار نیز نیار دارد. آیا شما قصد گرفتن دفتر کاری با درآمد بالا را دارید؟ نه. یکی از گذینه ها برای پرداخت صورت حساب های سفر پیدا کردن شغل هایی با دستمزد های پایین است. بله. من اقشار زیادی از مردم را در کشورهای غربی و غیر غربی ملاقات کرده ام که بودجه سفر خود را از این راه پیدا کرده اند.
یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد جهت سفر خارج از کشور، اموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور می باشد. با استفاده از آموزش می توانید پول زیادی بدست آورید، من هزینه سفر خود را زمانی که در تایلند بودم تامین کردم، همچنین دوستانی داشتم که کره جنوبی را با ده ها هزار دلاری که از طریق آموزش زبان انگلیسی کسب کرده بودند ترک کردند. در حال حاضر تقاضا برای اینگونه از شغل ها زیاد می باشد و حتی بسیاری از شرکت ها در آسیا هزینه پرواز شما را نیز پرداخت می کنند.

گشت و گذار نیمکتی یا Couchsurfing - این سرویس مسافران را با مردم محلی که مایل به ماندن آنها در خانه به صورت رایگان می باشند پیوند می دهد. با استفاده از این گذینه شما مجبور نیستید که هزینه ای برای اقامت خود پرداخت کنید. سالها پیش من در مورد مردی خواندم که سال های زیادی را با روش گشت و گذار نیمکتی در سفر گذرانده است. من هم حدود 10 بار از این سرویس استفاده کرده ام و هر بار از دیدن مردم شگفت زده می شدم. گاهی اوقات به شما یک اتاق یا نیمکت و گاهی اوقات یک تشک بادی می دهند اما مزیت آن این است که رایگان است.

سرجاده ایستادن وبا ژست جهت خود را نشان دادن- اینکار در بسیاری از نقاط جهان از جمله امریکا مرکزی، اسکاندیناوی، شرق اروپا، استرالیا و نیوزیلند کاملا عادی است.من در کشورهای انگشت شماری این کار را انجام داده ام.

تورهای پیاده روی رایگان- می خواهید چیزهایی در مورد شهری بدانید و از مکانهای دیدنی اصلی آن بازدید کنید؟ به یک تور پیاده روی رایگان بپیوندید. شما می توانید آنها را در 90 درصد از شهرهای اصلی اروپا، شهرستانها بزرگ آسیایی، نیویورک، استرالیا، و نیوزیلند پیدا کنید.
برخی از شرکت های تور رایگان عبارتند از:

  • تور پیاده روی رایگان استرالیا
  • Big Apple Greeters (NYC)
  • آتن
  • Brasov
  • براتیسلاوا
  • تورهای پیاده روی جدید اروپا )در سراسر اروپا(

نگهبانی از خانه ها- نمی توانید از عهده مخارج تعطیلات خود برآیید؟ به نگهبانی از خانه هایی که صاحبان آنها در آن نیستند بروید. شما می توانید برای نگهبانی از خانه های مردم در یکی از سایت های زیر به صورت رایگان ثبت نام کنید. این کار به شما این امکان را می دهد که بدون پرداخت هیچ هزینه ای در مکانی اقامت کنید. همچنین به عنوان پاداش، می توانید یک آشپزخانه برای طبخ غذا دریافت کنید. برخی از این منابع عبارتند از:

  • House Carers
  • Mind My House
  • The Caretaker Gazette

طبخ غذای خود- یکی از بهترین راهها برای صرفه جویی در پول، طبخ تمام وعده های غذایی خود می باشد. وقتی که در استکهلم بودم به جای اینکه حدود 15 دلار برای هر وعده غذایی بپردازم، برای خرید مواد غذایی مصرفی در یک هفته ام حدود 60 دلار هزینه می کردم. اینکار به من کمک کرد که 150 دلار در هفته صرفه جویی کنم. در بسیاری از هتل ها، کمپ ها، سوئیت ها و مهمانخانه ها حداقل یک آشپزخانه وجود دارد. به آشپزخانه دسترسی ندارید؟ بسته ای از ظروف نقره ای را تهیه کنید و برخی از ساندویچ و سالاد ها را در آن درست کنید. هر غذایی به اجاق گاز نیاز ندارد.
فقط به خاطر اینکه شما در سفر هستید، به این معنا نیست که شما نیاز به خوردن همه وعده های غذایی دارید. سفر شما به پاریس خراب نمی شود اگر تصمیم بگیرید یک وعده غذایی نخورید. هیچ دلیلی برای صرف مقدار زیادی پول جهت خرید مواد غذایی وجود ندارد.

فرصت کار در مزارع ارگانیک- در حالیکه در خارج از کشور هستید با کار در مزرعه به شما اتاق و تخت رایگان می دهند. تا زمانیکه در یک مزرعه به صورت رایگان کار می کنید مجبور نیستید که هیچ هزینه ای بابت مسکن و خوراک خود بپردازید.

در ادامه 4 راه برای سفر که هزینه دارند اما هزینه آنها خیلی کم است را معرفی می کنیم:
خواب در خوابگاه بزرگ- اتاق خواب بزرگ و عمومی، ارزان ترین محل برای اقامت در خارج می باشد. این گذینه یکی از بهترین راهها برای صرفه جویی و ذخیره پول شما می باشد.

استفاده از کارت های تخفیف دانشجویی - آیا شما یک دانشجو یا معلم هستید و یا اینکه سنتان زیر 26 است؟ به دنیای تخفیف های 50 درصدی جاذبه های گردشگری خوش آمدید. با استفاده از این کارت ها می توانید تخفیف های زیادی بگیرید.

دریافت کارت های گردشگری شهری- اگر برای دیدن بسیاری از مناظر شهر برنامه ریزی کرده اید، با یک کارت گردشگری شهری می توانید به جاذبه های مهم و موزه ها و همچنین حمل و نقل عمومی دسترسی با تخفیف و یا رایگان داشته باشید. من بیش از 100 دلار با پاس لندن، 80 دلار با کارت موزه پاریس و 50 دلار با کارت های گردشگری دیگر، در هزینه های خود صرفه جویی کردم.
این موارد یکی از جذاب ترین راهها برای ذخیره کردن پول در سفر می باشند.

با همه این راهنمایی ها، شما قادر خواهید بود که با پول نسبتا کم به خارج از کشور سفر کنید. من اخیرا 5 روز را در استکهلم با هزینه 100 دلار و 10 روز را در لندن با هزینه 700 دلار سپری کردم. اگر من می توانم آن را انجام دهید، شما هم می توانید آن را انجام دهید.

یک مثال از جهان واقعی

بیایید با استفاده از راهنمایی های بالا یک مثال بزنیم. شما می خواهید برای دو هفته به استرالیا بروید. هم راه آن دور است و هم استرالیا کشور گرانی است. چگونه بدون اینکه بودجه خود را هدر بدهید می خواهید آن را انجام دهید.
اسکان- Couchsurfing یا گشت و گذار نیمکتی به شما این اجازه را می دهد که در استرالیا به صورت رایگان با اجازه مردم محلی با آنها هم خانه شوید. علاوه برآن می توانید به یک آشپزخانه برای طبخ مواد غذایی و صرفه جویی در هزینه خود دسترسی داشته باشید. به علت اینکه استرالیا یک تقاطع آزاد جهانی می باشد، مردم زیادی از سایر کشورها به آنجا سفر می کنند.
هزینه: 0

غذا- یکی از دوستان من که به استرالیا سفر کرده بود به من گفت که قیمت مواد غذایی در آنجا بسیار گران است. اگر بخواهید خودتان وعده غذایی خودتان را درست کنید حدود 70 تا 80 دلار هزینه در بر دارد. این قیمت برای مواد خوراکی مانند ماکارونی، سبزیجات، مرغ و برخی از مواد غذایی دیگر می باشد. از آنجا که هزینه مواد غذایی بسیار زیاد است، بسیاری از هتل ها، کمپ ها، خوابگاه ها و آپارتمان ها دارای امکانات آشپزی می باشند. قیمت یک وعده غذایی در استرالیا حدود 15 دلار می باشد، البته بدون مخلفات.
هزینه: 100 تا 300 دلار (با فرض اینکه خودتان مواد غذایی را طبخ خواهید کرد و چند وعده در رو هفته هم به بیرون می روید )

حمل و نقل- ساده ترین راه برای دیدن مناطق مختلف استرالیا، استفاده از اتوبوس است. مثلا هزینه سفر از سیدنی به کایرنز که یکی از مناطق محبوب گردشگران می باشد حدود 400 دلار است. اما این هزینه با استفاده از پاس اتوبوس حدود 350 دلار است. نه تنها پاس ارزان تر است بلکه یکی از مزیت های آن این است که می توانید به دیدن مناطق دیگری که در بین راه وجود دارند بروید.
یکی دیگر از راه های محبوب و ارزان برای حمل و نقل در استرالیا اجاره یک ون و رانندگی آن توسط خودتان است. یکی از مزیت های اینکار این است که هزینه سفر شما را بسیار پایین تر می آورد و از اتوبوس یا هواپیما ارزان تر است. یکی از مزایای دیگر آن این است که جای خواب دارند و لازم نیست که هزینه ای بابت اقامت خود بپردازید. شما می توانید یک ون را با حدود 35 دلار در روز اجاره بگیرید.
هزینه: 100 تا 400 دلار

فعالیت - فعالیت در استرالیا واقعا گران است و حدود 150 تا 400 دلار هزینه دربر دارد. به عنوان مثال: یک سفر یک روزه به سد بزرگ ریف می تواند 170 دلار هزینه داشته باشد، در حالیکه دو شب قایقرانی جزایر ویتساندی 400 دلار هزینه دارد. یک سفر سه روزه از Uluru به Alice Springs حدود 355 دلار هزینه دارد. هزینه سفر یک روزه به پارک ملی کاکادو در حدود 100 است. اگر سفر خود را سازماندهی کنید می توانید حدود 50 درصد در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید.
هزینه:600 دلار
جمع هزینه ها: 1400 دلار یا کمتر

** بسیار پیش می آید فردی می گوید سفر همراه تور استانبول و یا تور ارمنستان برای من بسیار پر هزینه است ، اما بارها افرادی را دیده ام که برای اینکه بتوانند بهتر سفر کنند در هنگام سفر کار می کنند از این رو باید بدانید روح سفر چیزی جدای ولخرجی است.

فقط اعضا می توانند لینک ها را ببینند

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 185 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 19:48

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 189 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 19:48

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 188 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 19:48

انجمن تخصصی موبایل اوّلانجمن تخصصی موبایل اوّلمدیریت آیفون(فوری)بالا نیامدن بوت 3c liteراهنمایی نهایی برای سفر ارزانWhatsApp v2.13.x For Nokia S40 J2ME - نسخه جدید پیام رسان واتس اپ مخصوص سری 40 نوکیامشكل در فلش رام ruu

http://www.ir-tci.org/forum/ مشاره خرید گوشی موبایل,آموزش موبایل,ترفند های موبایل,اخبار اپراتور های موبایل fa Sat, 19 Mar 2016 12:20:06 GMT vBulletin 60 http://www.ir-tci.org/forum/images/mobileaval/misc/rss.png http://www.ir-tci.org/forum/ http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=249399&goto=newpost Fri, 18 Mar 2016 20:14:06 GMT تصویر:...
گوشی های آیفون به واسطه رفتار حساسی که از خود نشان می دهند شناخته شده هستند و به واسطه آن باید با ابزارها و برنامه های مناسب و قابل اعتماد با آن کار کنید تا دچار مشکل نشوید. در ادامه برنامه ای قدرتمند در این زمینه را به شما معرفی کنیم.
برنامه Tenorshare iPhone Care برنامه ای قدرتمند در زمینه مدیریت آیفون است که شما می توانید این برنامه را برای سیستم عامل ویندوز دانلود و نصب نمایید. با نصب این برنامه روی کامپیوترتان می توانید آیفون خود را مدیریت و مشکلاتش را حل کنید. توجه داشته باشید که یکی از پیش نیاز های نصب این برنامه داشتن برنامه آیتونز است. بعد از نصب این برنامه این صفحه برای شما ظاهر می شود.

بعد از نصب برنامه دستگاه را به کامپیوتر وصل کنید و برنامه را باز کنید.

File Manager
شما در این گزینه می توانید طبق عکس یکی از اطلاعات موجود در دستگاه مانند عکس ها و یا مخاطبین را انتخاب کنید تا بتوانید در آن قسمت با زدن گزینه Export To Computer در بالای صفحه از اطلاعات مورد نظرتون نسخه پشتیبان تهیه کنید و یا با زدن Import اطلاعات جدید وارد کنید. برای مثال در قسمت Photo می توانید از عکس ها و فیلم های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و عکس های جدید اضافه کنید. همچنین می توانید اطلاعات موجود در این قسمت، ماننند مخاطبین که پاک کردن آن ها از گوشی کار مشکلی است را به طور یک جا و یا انتخاب شده پاک کنید.

قسمتی مهم در این برنامه
یکی از قسمت های مهمی که در این برنامه وجود دارد امکان وارد کردن و یا خارج کردن دستگاه از یکی از حالت های DFU Mode و یا Recovery Mode است که بسیار کاربردی است، زیرا این احتمال وجود دارد که به طور اتفاقی دستگاه به یکی از این حالت ها برود و شما قادر به خارج شدن از آن ها نباشید، همچنین در مواردی مانند غیرفعال شدن دستگاه به دلیل زدن رمز اشتباه برای ریستور کردن باید دستگاه را به یکی از این حالت ها ببرید که می توانید به راحتی با این برنامه همانند تصویر در قسمت Fix ios Stuck بدون هیچ دردسری این کار را انجام دهید.

در این برنامه همچنین قسمت های مهم دیگری مانند پاک کردن فایل های اضافه و گرفتن و برگرداندن نسخه پشتیبان دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.
منبع: پن اپل
]]> آموزش های عمومی Asal Rnj http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=249399 http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=249398&goto=newpost Fri, 18 Mar 2016 19:49:16 GMT سلام خسته نباشید اول بگم که سوالم خیلی مهمه تو رو خدا اگه هر کدومتون بلدین کمکم کنید. گوشی من هانر 3c lite هست. رام گوشی من یکم مشکل داشت بخاطر همین... سلام خسته نباشید اول بگم که سوالم خیلی مهمه تو رو خدا اگه هر کدومتون بلدین کمکم کنید. گوشی من هانر 3c lite هست. رام گوشی من یکم مشکل داشت بخاطر همین گوشی رفیقم مثل گوشی من هست از رامش یه بکاپ گرفتم و با ریکاوری فیلز روی گوشی خودم ریستور کردم بدون اینکه چیزی رو وایپ یا فرمت کنم.بعد گوشی رو که خاموش کردم بعد از چند دقیقه خواستم که روشنش کنم دیدم ویبره اول رو میزنه ولی صفحه گوشی سیاه هست یعنی هیچی بالا نمیاد. حتی به حالت ریکاوری هم نمیتونم برم.تو رو خدا اگه راهی هست بهم بگین که انجام بدم تنها گوشی که دارم همینه لطفا کمکم کنید. چون میخوام برم سفر دیگه گوشی ای ندارم لطفا واضح واسم توضیح بدین چون مبتدی ام ]]> Huawei Family helpavacs http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=249398 http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=249397&goto=newpost Fri, 18 Mar 2016 18:28:04 GMT راهنمایی نهایی برای سفر ارزاناگر در یک قایق باشید چکار می کنید؟ وقتی اولویت بندی بودجه شما است، با استفاده از 20 راهنمایی که در ذیل ذکر شده است شما... راهنمایی نهایی برای سفر ارزان

اگر در یک قایق باشید چکار می کنید؟ وقتی اولویت بندی بودجه شما است، با استفاده از 20 راهنمایی که در ذیل ذکر شده است شما می توانید موجودی بانکی خود را در هنگام سفر افزایش دهسد، بدون اینکه کار کنید! حال باید چه کار کنید ؟
خیلی کارها
بنابراین تمرکز امروز بر یادآوری این نکته است که "برای سفر کردن نیاز نیست که حتما ثروتمند باشید" و همچنین به بحث در مورد تمام روش هایی که می توانید با استفاده از آنها سفر تقریبا رایگانی داشته باشید می پردازیم. برای اینکار به پول زیادی نیاز ندارید. حتی اگر شما درآمد کمی داشته باشید و یا اینکه بدهکار باشید، هنوز هم راههایی برای سفر به خارج از کشور برای شما وجود دارد. اگر احساس می کنید که بدون صرفه جویی در پول و پس انداز آن برای خود نمی توانید به سفر خارج از کشور بروید، از این راهنمایی ها که برای داشتن سفری ارزان، فوق العاده هستند پیروی کنید.
کار در خارج از کشور- از کار خود به اندازه کافی پول در نمی آورید؟ چرا یک کار خارج از کشور را انتخاب نمی کنید؟
فرصت های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید، این کار برای شروع زندگی حرفه ای شما نیست، بلکه راهی برای کسب پول برای سفر خود می باشد.
در اینجا برخی از مشاغلی که شما می توانید از آنها برای تامین مالی سفر خود استفاده کنید را نام می بریم:

  • متصدی بار
  • کارگر هتل
  • پیشخدمت
  • کارگر مزرعه ( که در استرالیا و نیوزیلند بسیار محبوب می باشد)
  • مربی شیرجه ( نیازمند داشتن برخی از گواهینامه ها می باشد)
  • راهنمای تور
  • کارگر کشتی
  • کارگر کازینو
  • کارگر فصلی در اسکی
  • کارگر قایق تفریحی

بیشتر افراد اینطور تصور می کنند که کار کردن در خارج از کشور به دلیل اینکه اغلب به عنوان یک گذینه با دستمزد کم شناخته می شود، سخت به نظر می رسد. اما اینطور نیست. یا اینکه بعضی از افراد تصور می کنند که این مشاغل نیازی به مدارک تحصیلی یا گواهینامه های خاصی ندارد. اینطور نیست. به سابقه کار نیز نیار دارد. آیا شما قصد گرفتن دفتر کاری با درآمد بالا را دارید؟ نه. یکی از گذینه ها برای پرداخت صورت حساب های سفر پیدا کردن شغل هایی با دستمزد های پایین است. بله. من اقشار زیادی از مردم را در کشورهای غربی و غیر غربی ملاقات کرده ام که بودجه سفر خود را از این راه پیدا کرده اند.
یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد جهت سفر خارج از کشور، اموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور می باشد. با استفاده از آموزش می توانید پول زیادی بدست آورید، من هزینه سفر خود را زمانی که در تایلند بودم تامین کردم، همچنین دوستانی داشتم که کره جنوبی را با ده ها هزار دلاری که از طریق آموزش زبان انگلیسی کسب کرده بودند ترک کردند. در حال حاضر تقاضا برای اینگونه از شغل ها زیاد می باشد و حتی بسیاری از شرکت ها در آسیا هزینه پرواز شما را نیز پرداخت می کنند.

گشت و گذار نیمکتی یا Couchsurfing - این سرویس مسافران را با مردم محلی که مایل به ماندن آنها در خانه به صورت رایگان می باشند پیوند می دهد. با استفاده از این گذینه شما مجبور نیستید که هزینه ای برای اقامت خود پرداخت کنید. سالها پیش من در مورد مردی خواندم که سال های زیادی را با روش گشت و گذار نیمکتی در سفر گذرانده است. من هم حدود 10 بار از این سرویس استفاده کرده ام و هر بار از دیدن مردم شگفت زده می شدم. گاهی اوقات به شما یک اتاق یا نیمکت و گاهی اوقات یک تشک بادی می دهند اما مزیت آن این است که رایگان است.

سرجاده ایستادن وبا ژست جهت خود را نشان دادن- اینکار در بسیاری از نقاط جهان از جمله امریکا مرکزی، اسکاندیناوی، شرق اروپا، استرالیا و نیوزیلند کاملا عادی است.من در کشورهای انگشت شماری این کار را انجام داده ام.

تورهای پیاده روی رایگان- می خواهید چیزهایی در مورد شهری بدانید و از مکانهای دیدنی اصلی آن بازدید کنید؟ به یک تور پیاده روی رایگان بپیوندید. شما می توانید آنها را در 90 درصد از شهرهای اصلی اروپا، شهرستانها بزرگ آسیایی، نیویورک، استرالیا، و نیوزیلند پیدا کنید.
برخی از شرکت های تور رایگان عبارتند از:

  • تور پیاده روی رایگان استرالیا
  • Big Apple Greeters (NYC)
  • آتن
  • Brasov
  • براتیسلاوا
  • تورهای پیاده روی جدید اروپا )در سراسر اروپا(

نگهبانی از خانه ها- نمی توانید از عهده مخارج تعطیلات خود برآیید؟ به نگهبانی از خانه هایی که صاحبان آنها در آن نیستند بروید. شما می توانید برای نگهبانی از خانه های مردم در یکی از سایت های زیر به صورت رایگان ثبت نام کنید. این کار به شما این امکان را می دهد که بدون پرداخت هیچ هزینه ای در مکانی اقامت کنید. همچنین به عنوان پاداش، می توانید یک آشپزخانه برای طبخ غذا دریافت کنید. برخی از این منابع عبارتند از:

  • House Carers
  • Mind My House
  • The Caretaker Gazette

طبخ غذای خود- یکی از بهترین راهها برای صرفه جویی در پول، طبخ تمام وعده های غذایی خود می باشد. وقتی که در استکهلم بودم به جای اینکه حدود 15 دلار برای هر وعده غذایی بپردازم، برای خرید مواد غذایی مصرفی در یک هفته ام حدود 60 دلار هزینه می کردم. اینکار به من کمک کرد که 150 دلار در هفته صرفه جویی کنم. در بسیاری از هتل ها، کمپ ها، سوئیت ها و مهمانخانه ها حداقل یک آشپزخانه وجود دارد. به آشپزخانه دسترسی ندارید؟ بسته ای از ظروف نقره ای را تهیه کنید و برخی از ساندویچ و سالاد ها را در آن درست کنید. هر غذایی به اجاق گاز نیاز ندارد.
فقط به خاطر اینکه شما در سفر هستید، به این معنا نیست که شما نیاز به خوردن همه وعده های غذایی دارید. سفر شما به پاریس خراب نمی شود اگر تصمیم بگیرید یک وعده غذایی نخورید. هیچ دلیلی برای صرف مقدار زیادی پول جهت خرید مواد غذایی وجود ندارد.

فرصت کار در مزارع ارگانیک- در حالیکه در خارج از کشور هستید با کار در مزرعه به شما اتاق و تخت رایگان می دهند. تا زمانیکه در یک مزرعه به صورت رایگان کار می کنید مجبور نیستید که هیچ هزینه ای بابت مسکن و خوراک خود بپردازید.

در ادامه 4 راه برای سفر که هزینه دارند اما هزینه آنها خیلی کم است را معرفی می کنیم:
خواب در خوابگاه بزرگ- اتاق خواب بزرگ و عمومی، ارزان ترین محل برای اقامت در خارج می باشد. این گذینه یکی از بهترین راهها برای صرفه جویی و ذخیره پول شما می باشد.

استفاده از کارت های تخفیف دانشجویی - آیا شما یک دانشجو یا معلم هستید و یا اینکه سنتان زیر 26 است؟ به دنیای تخفیف های 50 درصدی جاذبه های گردشگری خوش آمدید. با استفاده از این کارت ها می توانید تخفیف های زیادی بگیرید.

دریافت کارت های گردشگری شهری- اگر برای دیدن بسیاری از مناظر شهر برنامه ریزی کرده اید، با یک کارت گردشگری شهری می توانید به جاذبه های مهم و موزه ها و همچنین حمل و نقل عمومی دسترسی با تخفیف و یا رایگان داشته باشید. من بیش از 100 دلار با پاس لندن، 80 دلار با کارت موزه پاریس و 50 دلار با کارت های گردشگری دیگر، در هزینه های خود صرفه جویی کردم.
این موارد یکی از جذاب ترین راهها برای ذخیره کردن پول در سفر می باشند.

با همه این راهنمایی ها، شما قادر خواهید بود که با پول نسبتا کم به خارج از کشور سفر کنید. من اخیرا 5 روز را در استکهلم با هزینه 100 دلار و 10 روز را در لندن با هزینه 700 دلار سپری کردم. اگر من می توانم آن را انجام دهید، شما هم می توانید آن را انجام دهید.

یک مثال از جهان واقعی

بیایید با استفاده از راهنمایی های بالا یک مثال بزنیم. شما می خواهید برای دو هفته به استرالیا بروید. هم راه آن دور است و هم استرالیا کشور گرانی است. چگونه بدون اینکه بودجه خود را هدر بدهید می خواهید آن را انجام دهید.
اسکان- Couchsurfing یا گشت و گذار نیمکتی به شما این اجازه را می دهد که در استرالیا به صورت رایگان با اجازه مردم محلی با آنها هم خانه شوید. علاوه برآن می توانید به یک آشپزخانه برای طبخ مواد غذایی و صرفه جویی در هزینه خود دسترسی داشته باشید. به علت اینکه استرالیا یک تقاطع آزاد جهانی می باشد، مردم زیادی از سایر کشورها به آنجا سفر می کنند.
هزینه: 0

غذا- یکی از دوستان من که به استرالیا سفر کرده بود به من گفت که قیمت مواد غذایی در آنجا بسیار گران است. اگر بخواهید خودتان وعده غذایی خودتان را درست کنید حدود 70 تا 80 دلار هزینه در بر دارد. این قیمت برای مواد خوراکی مانند ماکارونی، سبزیجات، مرغ و برخی از مواد غذایی دیگر می باشد. از آنجا که هزینه مواد غذایی بسیار زیاد است، بسیاری از هتل ها، کمپ ها، خوابگاه ها و آپارتمان ها دارای امکانات آشپزی می باشند. قیمت یک وعده غذایی در استرالیا حدود 15 دلار می باشد، البته بدون مخلفات.
هزینه: 100 تا 300 دلار (با فرض اینکه خودتان مواد غذایی را طبخ خواهید کرد و چند وعده در رو هفته هم به بیرون می روید )

حمل و نقل- ساده ترین راه برای دیدن مناطق مختلف استرالیا، استفاده از اتوبوس است. مثلا هزینه سفر از سیدنی به کایرنز که یکی از مناطق محبوب گردشگران می باشد حدود 400 دلار است. اما این هزینه با استفاده از پاس اتوبوس حدود 350 دلار است. نه تنها پاس ارزان تر است بلکه یکی از مزیت های آن این است که می توانید به دیدن مناطق دیگری که در بین راه وجود دارند بروید.
یکی دیگر از راه های محبوب و ارزان برای حمل و نقل در استرالیا اجاره یک ون و رانندگی آن توسط خودتان است. یکی از مزیت های اینکار این است که هزینه سفر شما را بسیار پایین تر می آورد و از اتوبوس یا هواپیما ارزان تر است. یکی از مزایای دیگر آن این است که جای خواب دارند و لازم نیست که هزینه ای بابت اقامت خود بپردازید. شما می توانید یک ون را با حدود 35 دلار در روز اجاره بگیرید.
هزینه: 100 تا 400 دلار

فعالیت - فعالیت در استرالیا واقعا گران است و حدود 150 تا 400 دلار هزینه دربر دارد. به عنوان مثال: یک سفر یک روزه به سد بزرگ ریف می تواند 170 دلار هزینه داشته باشد، در حالیکه دو شب قایقرانی جزایر ویتساندی 400 دلار هزینه دارد. یک سفر سه روزه از Uluru به Alice Springs حدود 355 دلار هزینه دارد. هزینه سفر یک روزه به پارک ملی کاکادو در حدود 100 است. اگر سفر خود را سازماندهی کنید می توانید حدود 50 درصد در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید.
هزینه:600 دلار
جمع هزینه ها: 1400 دلار یا کمتر

** بسیار پیش می آید فردی می گوید سفر همراه تور استانبول و یا تور ارمنستان برای من بسیار پر هزینه است ، اما بارها افرادی را دیده ام که برای اینکه بتوانند بهتر سفر کنند در هنگام سفر کار می کنند از این رو باید بدانید روح سفر چیزی جدای ولخرجی است.

منبع: راهنمایی نهایی برای سفر ارزان]]> مباحث عمومی tripvc4 http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=249397 http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=249396&goto=newpost Fri, 18 Mar 2016 16:48:37 GMT WhatsApp v2.13.39 For Nokia S40 J2ME تصویر: http://s7.picofile.com/file/8233090168/223322.jpg دانلود با لینک مستقیم...

]]> اینترنت , مسنجر saied217 http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=249396 http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=249395&goto=newpost Fri, 18 Mar 2016 16:33:53 GMT گوشي sensation xl الان روي ارم htc مونده مي خوام فلش بزنم با رام ruu كه اين سه تا رام زيرو كه فلش زدم تا مرحله radio رفت ولي بعدش اروور داد و قطع...

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 203 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:32

راهنمایی نهایی برای سفر ارزان

اگر در یک قایق باشید چکار می کنید؟ وقتی اولویت بندی بودجه شما است، با استفاده از 20 راهنمایی که در ذیل ذکر شده است شما می توانید موجودی بانکی خود را در هنگام سفر افزایش دهسد، بدون اینکه کار کنید! حال باید چه کار کنید ؟
خیلی کارها
بنابراین تمرکز امروز بر یادآوری این نکته است که "برای سفر کردن نیاز نیست که حتما ثروتمند باشید" و همچنین به بحث در مورد تمام روش هایی که می توانید با استفاده از آنها سفر تقریبا رایگانی داشته باشید می پردازیم. برای اینکار به پول زیادی نیاز ندارید. حتی اگر شما درآمد کمی داشته باشید و یا اینکه بدهکار باشید، هنوز هم راههایی برای سفر به خارج از کشور برای شما وجود دارد. اگر احساس می کنید که بدون صرفه جویی در پول و پس انداز آن برای خود نمی توانید به سفر خارج از کشور بروید، از این راهنمایی ها که برای داشتن سفری ارزان، فوق العاده هستند پیروی کنید.
کار در خارج از کشور- از کار خود به اندازه کافی پول در نمی آورید؟ چرا یک کار خارج از کشور را انتخاب نمی کنید؟
فرصت های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید، این کار برای شروع زندگی حرفه ای شما نیست، بلکه راهی برای کسب پول برای سفر خود می باشد.
در اینجا برخی از مشاغلی که شما می توانید از آنها برای تامین مالی سفر خود استفاده کنید را نام می بریم:

  • متصدی بار
  • کارگر هتل
  • پیشخدمت
  • کارگر مزرعه ( که در استرالیا و نیوزیلند بسیار محبوب می باشد)
  • مربی شیرجه ( نیازمند داشتن برخی از گواهینامه ها می باشد)
  • راهنمای تور
  • کارگر کشتی
  • کارگر کازینو
  • کارگر فصلی در اسکی
  • کارگر قایق تفریحی

بیشتر افراد اینطور تصور می کنند که کار کردن در خارج از کشور به دلیل اینکه اغلب به عنوان یک گذینه با دستمزد کم شناخته می شود، سخت به نظر می رسد. اما اینطور نیست. یا اینکه بعضی از افراد تصور می کنند که این مشاغل نیازی به مدارک تحصیلی یا گواهینامه های خاصی ندارد. اینطور نیست. به سابقه کار نیز نیار دارد. آیا شما قصد گرفتن دفتر کاری با درآمد بالا را دارید؟ نه. یکی از گذینه ها برای پرداخت صورت حساب های سفر پیدا کردن شغل هایی با دستمزد های پایین است. بله. من اقشار زیادی از مردم را در کشورهای غربی و غیر غربی ملاقات کرده ام که بودجه سفر خود را از این راه پیدا کرده اند.
یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد جهت سفر خارج از کشور، اموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور می باشد. با استفاده از آموزش می توانید پول زیادی بدست آورید، من هزینه سفر خود را زمانی که در تایلند بودم تامین کردم، همچنین دوستانی داشتم که کره جنوبی را با ده ها هزار دلاری که از طریق آموزش زبان انگلیسی کسب کرده بودند ترک کردند. در حال حاضر تقاضا برای اینگونه از شغل ها زیاد می باشد و حتی بسیاری از شرکت ها در آسیا هزینه پرواز شما را نیز پرداخت می کنند.

گشت و گذار نیمکتی یا Couchsurfing - این سرویس مسافران را با مردم محلی که مایل به ماندن آنها در خانه به صورت رایگان می باشند پیوند می دهد. با استفاده از این گذینه شما مجبور نیستید که هزینه ای برای اقامت خود پرداخت کنید. سالها پیش من در مورد مردی خواندم که سال های زیادی را با روش گشت و گذار نیمکتی در سفر گذرانده است. من هم حدود 10 بار از این سرویس استفاده کرده ام و هر بار از دیدن مردم شگفت زده می شدم. گاهی اوقات به شما یک اتاق یا نیمکت و گاهی اوقات یک تشک بادی می دهند اما مزیت آن این است که رایگان است.

سرجاده ایستادن وبا ژست جهت خود را نشان دادن- اینکار در بسیاری از نقاط جهان از جمله امریکا مرکزی، اسکاندیناوی، شرق اروپا، استرالیا و نیوزیلند کاملا عادی است.من در کشورهای انگشت شماری این کار را انجام داده ام.

تورهای پیاده روی رایگان- می خواهید چیزهایی در مورد شهری بدانید و از مکانهای دیدنی اصلی آن بازدید کنید؟ به یک تور پیاده روی رایگان بپیوندید. شما می توانید آنها را در 90 درصد از شهرهای اصلی اروپا، شهرستانها بزرگ آسیایی، نیویورک، استرالیا، و نیوزیلند پیدا کنید.
برخی از شرکت های تور رایگان عبارتند از:

  • تور پیاده روی رایگان استرالیا
  • Big Apple Greeters (NYC)
  • آتن
  • Brasov
  • براتیسلاوا
  • تورهای پیاده روی جدید اروپا )در سراسر اروپا(

نگهبانی از خانه ها- نمی توانید از عهده مخارج تعطیلات خود برآیید؟ به نگهبانی از خانه هایی که صاحبان آنها در آن نیستند بروید. شما می توانید برای نگهبانی از خانه های مردم در یکی از سایت های زیر به صورت رایگان ثبت نام کنید. این کار به شما این امکان را می دهد که بدون پرداخت هیچ هزینه ای در مکانی اقامت کنید. همچنین به عنوان پاداش، می توانید یک آشپزخانه برای طبخ غذا دریافت کنید. برخی از این منابع عبارتند از:

  • House Carers
  • Mind My House
  • The Caretaker Gazette

طبخ غذای خود- یکی از بهترین راهها برای صرفه جویی در پول، طبخ تمام وعده های غذایی خود می باشد. وقتی که در استکهلم بودم به جای اینکه حدود 15 دلار برای هر وعده غذایی بپردازم، برای خرید مواد غذایی مصرفی در یک هفته ام حدود 60 دلار هزینه می کردم. اینکار به من کمک کرد که 150 دلار در هفته صرفه جویی کنم. در بسیاری از هتل ها، کمپ ها، سوئیت ها و مهمانخانه ها حداقل یک آشپزخانه وجود دارد. به آشپزخانه دسترسی ندارید؟ بسته ای از ظروف نقره ای را تهیه کنید و برخی از ساندویچ و سالاد ها را در آن درست کنید. هر غذایی به اجاق گاز نیاز ندارد.
فقط به خاطر اینکه شما در سفر هستید، به این معنا نیست که شما نیاز به خوردن همه وعده های غذایی دارید. سفر شما به پاریس خراب نمی شود اگر تصمیم بگیرید یک وعده غذایی نخورید. هیچ دلیلی برای صرف مقدار زیادی پول جهت خرید مواد غذایی وجود ندارد.

فرصت کار در مزارع ارگانیک- در حالیکه در خارج از کشور هستید با کار در مزرعه به شما اتاق و تخت رایگان می دهند. تا زمانیکه در یک مزرعه به صورت رایگان کار می کنید مجبور نیستید که هیچ هزینه ای بابت مسکن و خوراک خود بپردازید.

در ادامه 4 راه برای سفر که هزینه دارند اما هزینه آنها خیلی کم است را معرفی می کنیم:
خواب در خوابگاه بزرگ- اتاق خواب بزرگ و عمومی، ارزان ترین محل برای اقامت در خارج می باشد. این گذینه یکی از بهترین راهها برای صرفه جویی و ذخیره پول شما می باشد.

استفاده از کارت های تخفیف دانشجویی - آیا شما یک دانشجو یا معلم هستید و یا اینکه سنتان زیر 26 است؟ به دنیای تخفیف های 50 درصدی جاذبه های گردشگری خوش آمدید. با استفاده از این کارت ها می توانید تخفیف های زیادی بگیرید.

دریافت کارت های گردشگری شهری- اگر برای دیدن بسیاری از مناظر شهر برنامه ریزی کرده اید، با یک کارت گردشگری شهری می توانید به جاذبه های مهم و موزه ها و همچنین حمل و نقل عمومی دسترسی با تخفیف و یا رایگان داشته باشید. من بیش از 100 دلار با پاس لندن، 80 دلار با کارت موزه پاریس و 50 دلار با کارت های گردشگری دیگر، در هزینه های خود صرفه جویی کردم.
این موارد یکی از جذاب ترین راهها برای ذخیره کردن پول در سفر می باشند.

با همه این راهنمایی ها، شما قادر خواهید بود که با پول نسبتا کم به خارج از کشور سفر کنید. من اخیرا 5 روز را در استکهلم با هزینه 100 دلار و 10 روز را در لندن با هزینه 700 دلار سپری کردم. اگر من می توانم آن را انجام دهید، شما هم می توانید آن را انجام دهید.

یک مثال از جهان واقعی

بیایید با استفاده از راهنمایی های بالا یک مثال بزنیم. شما می خواهید برای دو هفته به استرالیا بروید. هم راه آن دور است و هم استرالیا کشور گرانی است. چگونه بدون اینکه بودجه خود را هدر بدهید می خواهید آن را انجام دهید.
اسکان- Couchsurfing یا گشت و گذار نیمکتی به شما این اجازه را می دهد که در استرالیا به صورت رایگان با اجازه مردم محلی با آنها هم خانه شوید. علاوه برآن می توانید به یک آشپزخانه برای طبخ مواد غذایی و صرفه جویی در هزینه خود دسترسی داشته باشید. به علت اینکه استرالیا یک تقاطع آزاد جهانی می باشد، مردم زیادی از سایر کشورها به آنجا سفر می کنند.
هزینه: 0

غذا- یکی از دوستان من که به استرالیا سفر کرده بود به من گفت که قیمت مواد غذایی در آنجا بسیار گران است. اگر بخواهید خودتان وعده غذایی خودتان را درست کنید حدود 70 تا 80 دلار هزینه در بر دارد. این قیمت برای مواد خوراکی مانند ماکارونی، سبزیجات، مرغ و برخی از مواد غذایی دیگر می باشد. از آنجا که هزینه مواد غذایی بسیار زیاد است، بسیاری از هتل ها، کمپ ها، خوابگاه ها و آپارتمان ها دارای امکانات آشپزی می باشند. قیمت یک وعده غذایی در استرالیا حدود 15 دلار می باشد، البته بدون مخلفات.
هزینه: 100 تا 300 دلار (با فرض اینکه خودتان مواد غذایی را طبخ خواهید کرد و چند وعده در رو هفته هم به بیرون می روید )

حمل و نقل- ساده ترین راه برای دیدن مناطق مختلف استرالیا، استفاده از اتوبوس است. مثلا هزینه سفر از سیدنی به کایرنز که یکی از مناطق محبوب گردشگران می باشد حدود 400 دلار است. اما این هزینه با استفاده از پاس اتوبوس حدود 350 دلار است. نه تنها پاس ارزان تر است بلکه یکی از مزیت های آن این است که می توانید به دیدن مناطق دیگری که در بین راه وجود دارند بروید.
یکی دیگر از راه های محبوب و ارزان برای حمل و نقل در استرالیا اجاره یک ون و رانندگی آن توسط خودتان است. یکی از مزیت های اینکار این است که هزینه سفر شما را بسیار پایین تر می آورد و از اتوبوس یا هواپیما ارزان تر است. یکی از مزایای دیگر آن این است که جای خواب دارند و لازم نیست که هزینه ای بابت اقامت خود بپردازید. شما می توانید یک ون را با حدود 35 دلار در روز اجاره بگیرید.
هزینه: 100 تا 400 دلار

فعالیت - فعالیت در استرالیا واقعا گران است و حدود 150 تا 400 دلار هزینه دربر دارد. به عنوان مثال: یک سفر یک روزه به سد بزرگ ریف می تواند 170 دلار هزینه داشته باشد، در حالیکه دو شب قایقرانی جزایر ویتساندی 400 دلار هزینه دارد. یک سفر سه روزه از Uluru به Alice Springs حدود 355 دلار هزینه دارد. هزینه سفر یک روزه به پارک ملی کاکادو در حدود 100 است. اگر سفر خود را سازماندهی کنید می توانید حدود 50 درصد در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید.
هزینه:600 دلار
جمع هزینه ها: 1400 دلار یا کمتر

** بسیار پیش می آید فردی می گوید سفر همراه تور استانبول و یا تور ارمنستان برای من بسیار پر هزینه است ، اما بارها افرادی را دیده ام که برای اینکه بتوانند بهتر سفر کنند در هنگام سفر کار می کنند از این رو باید بدانید روح سفر چیزی جدای ولخرجی است.

فقط اعضا می توانند لینک ها را ببینند

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 184 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 17:30

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 193 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 17:30

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 179 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 17:30

انجمن تخصصی موبایل اوّلانجمن تخصصی موبایل اوّلمدیریت آیفون(فوری)بالا نیامدن بوت 3c liteراهنمایی نهایی برای سفر ارزان

http://www.ir-tci.org/forum/ مشاره خرید گوشی موبایل,آموزش موبایل,ترفند های موبایل,اخبار اپراتور های موبایل fa Sat, 19 Mar 2016 09:17:52 GMT vBulletin 60 http://www.ir-tci.org/forum/images/mobileaval/misc/rss.png http://www.ir-tci.org/forum/ http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=249399&goto=newpost Fri, 18 Mar 2016 20:14:06 GMT تصویر:...
گوشی های آیفون به واسطه رفتار حساسی که از خود نشان می دهند شناخته شده هستند و به واسطه آن باید با ابزارها و برنامه های مناسب و قابل اعتماد با آن کار کنید تا دچار مشکل نشوید. در ادامه برنامه ای قدرتمند در این زمینه را به شما معرفی کنیم.
برنامه Tenorshare iPhone Care برنامه ای قدرتمند در زمینه مدیریت آیفون است که شما می توانید این برنامه را برای سیستم عامل ویندوز دانلود و نصب نمایید. با نصب این برنامه روی کامپیوترتان می توانید آیفون خود را مدیریت و مشکلاتش را حل کنید. توجه داشته باشید که یکی از پیش نیاز های نصب این برنامه داشتن برنامه آیتونز است. بعد از نصب این برنامه این صفحه برای شما ظاهر می شود.

بعد از نصب برنامه دستگاه را به کامپیوتر وصل کنید و برنامه را باز کنید.

File Manager
شما در این گزینه می توانید طبق عکس یکی از اطلاعات موجود در دستگاه مانند عکس ها و یا مخاطبین را انتخاب کنید تا بتوانید در آن قسمت با زدن گزینه Export To Computer در بالای صفحه از اطلاعات مورد نظرتون نسخه پشتیبان تهیه کنید و یا با زدن Import اطلاعات جدید وارد کنید. برای مثال در قسمت Photo می توانید از عکس ها و فیلم های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و عکس های جدید اضافه کنید. همچنین می توانید اطلاعات موجود در این قسمت، ماننند مخاطبین که پاک کردن آن ها از گوشی کار مشکلی است را به طور یک جا و یا انتخاب شده پاک کنید.

قسمتی مهم در این برنامه
یکی از قسمت های مهمی که در این برنامه وجود دارد امکان وارد کردن و یا خارج کردن دستگاه از یکی از حالت های DFU Mode و یا Recovery Mode است که بسیار کاربردی است، زیرا این احتمال وجود دارد که به طور اتفاقی دستگاه به یکی از این حالت ها برود و شما قادر به خارج شدن از آن ها نباشید، همچنین در مواردی مانند غیرفعال شدن دستگاه به دلیل زدن رمز اشتباه برای ریستور کردن باید دستگاه را به یکی از این حالت ها ببرید که می توانید به راحتی با این برنامه همانند تصویر در قسمت Fix ios Stuck بدون هیچ دردسری این کار را انجام دهید.

در این برنامه همچنین قسمت های مهم دیگری مانند پاک کردن فایل های اضافه و گرفتن و برگرداندن نسخه پشتیبان دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.
منبع: پن اپل
]]> آموزش های عمومی Asal Rnj http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=249399 http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=249398&goto=newpost Fri, 18 Mar 2016 19:49:16 GMT سلام خسته نباشید اول بگم که سوالم خیلی مهمه تو رو خدا اگه هر کدومتون بلدین کمکم کنید. گوشی من هانر 3c lite هست. رام گوشی من یکم مشکل داشت بخاطر همین... سلام خسته نباشید اول بگم که سوالم خیلی مهمه تو رو خدا اگه هر کدومتون بلدین کمکم کنید. گوشی من هانر 3c lite هست. رام گوشی من یکم مشکل داشت بخاطر همین گوشی رفیقم مثل گوشی من هست از رامش یه بکاپ گرفتم و با ریکاوری فیلز روی گوشی خودم ریستور کردم بدون اینکه چیزی رو وایپ یا فرمت کنم.بعد گوشی رو که خاموش کردم بعد از چند دقیقه خواستم که روشنش کنم دیدم ویبره اول رو میزنه ولی صفحه گوشی سیاه هست یعنی هیچی بالا نمیاد. حتی به حالت ریکاوری هم نمیتونم برم.تو رو خدا اگه راهی هست بهم بگین که انجام بدم تنها گوشی که دارم همینه لطفا کمکم کنید. چون میخوام برم سفر دیگه گوشی ای ندارم لطفا واضح واسم توضیح بدین چون مبتدی ام ]]> Huawei Family helpavacs http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=249398 http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=249397&goto=newpost Fri, 18 Mar 2016 18:28:04 GMT راهنمایی نهایی برای سفر ارزاناگر در یک قایق باشید چکار می کنید؟ وقتی اولویت بندی بودجه شما است، با استفاده از 20 راهنمایی که در ذیل ذکر شده است شما...

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 183 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:11

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 195 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 4:52

راهنمایی نهایی برای سفر ارزان

اگر در یک قایق باشید چکار می کنید؟ وقتی اولویت بندی بودجه شما است، با استفاده از 20 راهنمایی که در ذیل ذکر شده است شما می توانید موجودی بانکی خود را در هنگام سفر افزایش دهسد، بدون اینکه کار کنید! حال باید چه کار کنید ؟
خیلی کارها
بنابراین تمرکز امروز بر یادآوری این نکته است که "برای سفر کردن نیاز نیست که حتما ثروتمند باشید" و همچنین به بحث در مورد تمام روش هایی که می توانید با استفاده از آنها سفر تقریبا رایگانی داشته باشید می پردازیم. برای اینکار به پول زیادی نیاز ندارید. حتی اگر شما درآمد کمی داشته باشید و یا اینکه بدهکار باشید، هنوز هم راههایی برای سفر به خارج از کشور برای شما وجود دارد. اگر احساس می کنید که بدون صرفه جویی در پول و پس انداز آن برای خود نمی توانید به سفر خارج از کشور بروید، از این راهنمایی ها که برای داشتن سفری ارزان، فوق العاده هستند پیروی کنید.
کار در خارج از کشور- از کار خود به اندازه کافی پول در نمی آورید؟ چرا یک کار خارج از کشور را انتخاب نمی کنید؟
فرصت های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید، این کار برای شروع زندگی حرفه ای شما نیست، بلکه راهی برای کسب پول برای سفر خود می باشد.
در اینجا برخی از مشاغلی که شما می توانید از آنها برای تامین مالی سفر خود استفاده کنید را نام می بریم:

  • متصدی بار
  • کارگر هتل
  • پیشخدمت
  • کارگر مزرعه ( که در استرالیا و نیوزیلند بسیار محبوب می باشد)
  • مربی شیرجه ( نیازمند داشتن برخی از گواهینامه ها می باشد)
  • راهنمای تور
  • کارگر کشتی
  • کارگر کازینو
  • کارگر فصلی در اسکی
  • کارگر قایق تفریحی

بیشتر افراد اینطور تصور می کنند که کار کردن در خارج از کشور به دلیل اینکه اغلب به عنوان یک گذینه با دستمزد کم شناخته می شود، سخت به نظر می رسد. اما اینطور نیست. یا اینکه بعضی از افراد تصور می کنند که این مشاغل نیازی به مدارک تحصیلی یا گواهینامه های خاصی ندارد. اینطور نیست. به سابقه کار نیز نیار دارد. آیا شما قصد گرفتن دفتر کاری با درآمد بالا را دارید؟ نه. یکی از گذینه ها برای پرداخت صورت حساب های سفر پیدا کردن شغل هایی با دستمزد های پایین است. بله. من اقشار زیادی از مردم را در کشورهای غربی و غیر غربی ملاقات کرده ام که بودجه سفر خود را از این راه پیدا کرده اند.
یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد جهت سفر خارج از کشور، اموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور می باشد. با استفاده از آموزش می توانید پول زیادی بدست آورید، من هزینه سفر خود را زمانی که در تایلند بودم تامین کردم، همچنین دوستانی داشتم که کره جنوبی را با ده ها هزار دلاری که از طریق آموزش زبان انگلیسی کسب کرده بودند ترک کردند. در حال حاضر تقاضا برای اینگونه از شغل ها زیاد می باشد و حتی بسیاری از شرکت ها در آسیا هزینه پرواز شما را نیز پرداخت می کنند.

گشت و گذار نیمکتی یا Couchsurfing - این سرویس مسافران را با مردم محلی که مایل به ماندن آنها در خانه به صورت رایگان می باشند پیوند می دهد. با استفاده از این گذینه شما مجبور نیستید که هزینه ای برای اقامت خود پرداخت کنید. سالها پیش من در مورد مردی خواندم که سال های زیادی را با روش گشت و گذار نیمکتی در سفر گذرانده است. من هم حدود 10 بار از این سرویس استفاده کرده ام و هر بار از دیدن مردم شگفت زده می شدم. گاهی اوقات به شما یک اتاق یا نیمکت و گاهی اوقات یک تشک بادی می دهند اما مزیت آن این است که رایگان است.

سرجاده ایستادن وبا ژست جهت خود را نشان دادن- اینکار در بسیاری از نقاط جهان از جمله امریکا مرکزی، اسکاندیناوی، شرق اروپا، استرالیا و نیوزیلند کاملا عادی است.من در کشورهای انگشت شماری این کار را انجام داده ام.

تورهای پیاده روی رایگان- می خواهید چیزهایی در مورد شهری بدانید و از مکانهای دیدنی اصلی آن بازدید کنید؟ به یک تور پیاده روی رایگان بپیوندید. شما می توانید آنها را در 90 درصد از شهرهای اصلی اروپا، شهرستانها بزرگ آسیایی، نیویورک، استرالیا، و نیوزیلند پیدا کنید.
برخی از شرکت های تور رایگان عبارتند از:

  • تور پیاده روی رایگان استرالیا
  • Big Apple Greeters (NYC)
  • آتن
  • Brasov
  • براتیسلاوا
  • تورهای پیاده روی جدید اروپا )در سراسر اروپا(

نگهبانی از خانه ها- نمی توانید از عهده مخارج تعطیلات خود برآیید؟ به نگهبانی از خانه هایی که صاحبان آنها در آن نیستند بروید. شما می توانید برای نگهبانی از خانه های مردم در یکی از سایت های زیر به صورت رایگان ثبت نام کنید. این کار به شما این امکان را می دهد که بدون پرداخت هیچ هزینه ای در مکانی اقامت کنید. همچنین به عنوان پاداش، می توانید یک آشپزخانه برای طبخ غذا دریافت کنید. برخی از این منابع عبارتند از:

  • House Carers
  • Mind My House
  • The Caretaker Gazette

طبخ غذای خود- یکی از بهترین راهها برای صرفه جویی در پول، طبخ تمام وعده های غذایی خود می باشد. وقتی که در استکهلم بودم به جای اینکه حدود 15 دلار برای هر وعده غذایی بپردازم، برای خرید مواد غذایی مصرفی در یک هفته ام حدود 60 دلار هزینه می کردم. اینکار به من کمک کرد که 150 دلار در هفته صرفه جویی کنم. در بسیاری از هتل ها، کمپ ها، سوئیت ها و مهمانخانه ها حداقل یک آشپزخانه وجود دارد. به آشپزخانه دسترسی ندارید؟ بسته ای از ظروف نقره ای را تهیه کنید و برخی از ساندویچ و سالاد ها را در آن درست کنید. هر غذایی به اجاق گاز نیاز ندارد.
فقط به خاطر اینکه شما در سفر هستید، به این معنا نیست که شما نیاز به خوردن همه وعده های غذایی دارید. سفر شما به پاریس خراب نمی شود اگر تصمیم بگیرید یک وعده غذایی نخورید. هیچ دلیلی برای صرف مقدار زیادی پول جهت خرید مواد غذایی وجود ندارد.

فرصت کار در مزارع ارگانیک- در حالیکه در خارج از کشور هستید با کار در مزرعه به شما اتاق و تخت رایگان می دهند. تا زمانیکه در یک مزرعه به صورت رایگان کار می کنید مجبور نیستید که هیچ هزینه ای بابت مسکن و خوراک خود بپردازید.

در ادامه 4 راه برای سفر که هزینه دارند اما هزینه آنها خیلی کم است را معرفی می کنیم:
خواب در خوابگاه بزرگ- اتاق خواب بزرگ و عمومی، ارزان ترین محل برای اقامت در خارج می باشد. این گذینه یکی از بهترین راهها برای صرفه جویی و ذخیره پول شما می باشد.

استفاده از کارت های تخفیف دانشجویی - آیا شما یک دانشجو یا معلم هستید و یا اینکه سنتان زیر 26 است؟ به دنیای تخفیف های 50 درصدی جاذبه های گردشگری خوش آمدید. با استفاده از این کارت ها می توانید تخفیف های زیادی بگیرید.

دریافت کارت های گردشگری شهری- اگر برای دیدن بسیاری از مناظر شهر برنامه ریزی کرده اید، با یک کارت گردشگری شهری می توانید به جاذبه های مهم و موزه ها و همچنین حمل و نقل عمومی دسترسی با تخفیف و یا رایگان داشته باشید. من بیش از 100 دلار با پاس لندن، 80 دلار با کارت موزه پاریس و 50 دلار با کارت های گردشگری دیگر، در هزینه های خود صرفه جویی کردم.
این موارد یکی از جذاب ترین راهها برای ذخیره کردن پول در سفر می باشند.

با همه این راهنمایی ها، شما قادر خواهید بود که با پول نسبتا کم به خارج از کشور سفر کنید. من اخیرا 5 روز را در استکهلم با هزینه 100 دلار و 10 روز را در لندن با هزینه 700 دلار سپری کردم. اگر من می توانم آن را انجام دهید، شما هم می توانید آن را انجام دهید.

یک مثال از جهان واقعی

بیایید با استفاده از راهنمایی های بالا یک مثال بزنیم. شما می خواهید برای دو هفته به استرالیا بروید. هم راه آن دور است و هم استرالیا کشور گرانی است. چگونه بدون اینکه بودجه خود را هدر بدهید می خواهید آن را انجام دهید.
اسکان- Couchsurfing یا گشت و گذار نیمکتی به شما این اجازه را می دهد که در استرالیا به صورت رایگان با اجازه مردم محلی با آنها هم خانه شوید. علاوه برآن می توانید به یک آشپزخانه برای طبخ مواد غذایی و صرفه جویی در هزینه خود دسترسی داشته باشید. به علت اینکه استرالیا یک تقاطع آزاد جهانی می باشد، مردم زیادی از سایر کشورها به آنجا سفر می کنند.
هزینه: 0

غذا- یکی از دوستان من که به استرالیا سفر کرده بود به من گفت که قیمت مواد غذایی در آنجا بسیار گران است. اگر بخواهید خودتان وعده غذایی خودتان را درست کنید حدود 70 تا 80 دلار هزینه در بر دارد. این قیمت برای مواد خوراکی مانند ماکارونی، سبزیجات، مرغ و برخی از مواد غذایی دیگر می باشد. از آنجا که هزینه مواد غذایی بسیار زیاد است، بسیاری از هتل ها، کمپ ها، خوابگاه ها و آپارتمان ها دارای امکانات آشپزی می باشند. قیمت یک وعده غذایی در استرالیا حدود 15 دلار می باشد، البته بدون مخلفات.
هزینه: 100 تا 300 دلار (با فرض اینکه خودتان مواد غذایی را طبخ خواهید کرد و چند وعده در رو هفته هم به بیرون می روید )

حمل و نقل- ساده ترین راه برای دیدن مناطق مختلف استرالیا، استفاده از اتوبوس است. مثلا هزینه سفر از سیدنی به کایرنز که یکی از مناطق محبوب گردشگران می باشد حدود 400 دلار است. اما این هزینه با استفاده از پاس اتوبوس حدود 350 دلار است. نه تنها پاس ارزان تر است بلکه یکی از مزیت های آن این است که می توانید به دیدن مناطق دیگری که در بین راه وجود دارند بروید.
یکی دیگر از راه های محبوب و ارزان برای حمل و نقل در استرالیا اجاره یک ون و رانندگی آن توسط خودتان است. یکی از مزیت های اینکار این است که هزینه سفر شما را بسیار پایین تر می آورد و از اتوبوس یا هواپیما ارزان تر است. یکی از مزایای دیگر آن این است که جای خواب دارند و لازم نیست که هزینه ای بابت اقامت خود بپردازید. شما می توانید یک ون را با حدود 35 دلار در روز اجاره بگیرید.
هزینه: 100 تا 400 دلار

فعالیت - فعالیت در استرالیا واقعا گران است و حدود 150 تا 400 دلار هزینه دربر دارد. به عنوان مثال: یک سفر یک روزه به سد بزرگ ریف می تواند 170 دلار هزینه داشته باشد، در حالیکه دو شب قایقرانی جزایر ویتساندی 400 دلار هزینه دارد. یک سفر سه روزه از Uluru به Alice Springs حدود 355 دلار هزینه دارد. هزینه سفر یک روزه به پارک ملی کاکادو در حدود 100 است. اگر سفر خود را سازماندهی کنید می توانید حدود 50 درصد در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید.
هزینه:600 دلار
جمع هزینه ها: 1400 دلار یا کمتر

** بسیار پیش می آید فردی می گوید سفر همراه تور استانبول و یا تور ارمنستان برای من بسیار پر هزینه است ، اما بارها افرادی را دیده ام که برای اینکه بتوانند بهتر سفر کنند در هنگام سفر کار می کنند از این رو باید بدانید روح سفر چیزی جدای ولخرجی است.

فقط اعضا می توانند لینک ها را ببینند

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 178 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 3:03

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 174 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 3:03

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 174 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 0:40

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 163 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 0:40

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 194 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 0:40

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 209 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 22:24

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 192 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 22:24

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

موبایل اوّل...
ما را در سایت موبایل اوّل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار irtci بازدید : 166 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 21:13